När dagen är sådär

Idag är en sån där dag.
 
Eller nja. Igår kväll var en sån kväll och sen tog en-sån-där en liten paus för att återkomma idag på eftermiddagen. En sån där dag i eftermiddags alltså.

Köpte blommor  för att muntra upp mig. Tyvärr fanns det bara vissna kvar, men det kunde jag identifiera mig med så dom köpte jag.

Nu står dom i en för stor vas och slokar. Funderar på att ge dom vatten, men jag tror jag skiter i det. Man ska inte kasta pärlor åt svin. Eller kranvatten på döda växter. Det är slöseri med resurser.

Om jag blev munter?  eh.


Fröken S

Kommentarer
Postat av: Kylie M

Men hjärtat då!!! Vill du ha lite upplyftande samtal? Vi kan fika! :) Jag vill!! Pussis!!

2008-02-15 @ 18:21:36
Postat av: miss Qwerta

Darling! Inte deppa... drick lite vin istället, det hjälper mot det mesta (har jag hört...*ler*)
Puss på daj!

2008-02-15 @ 23:41:54
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0