Vänner

Här följer det obligatoriska "jag-älskar-mina-vänner-inlägget": 

(att det är obligatoriskt gör det inte mindre sant, det faktum att  obligatoriska föreläsningar alltid är obligatoriska av den anledning att de är så dåliga att ingen skulle närvara annars är inte applicerbart på detta fenomen.  Ingen sådan analogitolkning mina vänner!)

Nåväl:

Gänget var på besök i helgen. Så roligt "Fångarna På Fortet" var! Trots avsaknad av dvärgar (småväxta heter det visst nuförtiden), tigrar och Gunde, och trots, eller kanske egentligen till viss del på grund av, att Miss Qwerta nästan råkade bli fånge på fortet på riktigt!

Vänner ger så mycket energi, och mina är fantastiska! Men det vet dom redan. Hoppas jag.

Dags att ta en promenad på stranden med en annan bästa vän, människans. Chewbacca är rastlös. Och jag med.

Fröken S 


Kommentarer
Postat av: Miss Qwerta

Ja tänk om jag hade blivit kvar där...Det hade ju varit kul..*ler*

Man kan ju tryggt påstå att nån vidare inbrottstjuv var jag inte... Dock har jag bestämt mig för att ta tag i den där klättringen. Får gärna joina om du vill.

2008-02-06 @ 14:23:41
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0