Eh, tack? Eller.

När jag och Monkey var hos Rååbin för nu ganska många helger sedan fick jag en liten söt (?!) definition av min egen existens av just Rååbin.

Vi låg alla tre (!) i Rååbins dubbelsäng efter en utekväll på stan och vi pratade om sådant man pratar om på fyllan.
Känslor och skit.
Rååbin hade lite bekymmer med sin nya kärlek och detta var huvudämnet för diskussionen. Rååbin försöker beskriva den nya bruttans egenskaper för mig och Moneky som aldrig träffat underverket och plötsligt kommer han tydligen på den perfekta liknelsen för han säger:

- Jamen, hon är lite som du Fröken S, du är ju jättetrevlig och jätterolig, det är bara det att det är ingen som vet om det...


Eh, tack? Eller.

Fröken S


Kommentarer
Postat av: Kylie M

HAHAHAHA!!! Sjukt kul ju! Jag tycker du är supernajs, och jag vet om det! :)

2009-04-18 @ 19:34:25
Postat av: Fröken S

Tack Kylie M! Saknar dig och vill träffa tillskottet till familjen! Puss

2009-04-18 @ 20:24:40
Postat av: Kimsan

Skum kille det där, det är vi ju en hel hög som vet om :)

2009-04-19 @ 15:37:18
Postat av: Qwerta

Själv är jag supercool och jättesnygg, det är bara det att ingen vet om DET...



2009-04-23 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0