Troschock, fast inte

Det där som inte får hända (iaf helst inte. Men om jag skulle välja mellan det och att bli blind eller nåt så skulle jag förstås föredra att det hände. Allting är ju relativt som bekant. Det där som helst inte får hända alltså... ) hände mig nyss. 
Det oroande är att ingen såg. Ingen!
Världsordningen är rubbad. Vad hände med Alltings jävlighet och det där?

Jag hade precis avslutat mitt kvällsnöje den här fredagen och var på väg från tvättstugan till hissen med en överfull tvättkorg i båda händerna. Framme vid hissen vände jag mig om och såg till min fasa något som såg misstänkt mycket ut som mina svarta spetstrosor liggandes där på golvet precis innanför entrédörren.

Jag verkligen sprang tillbaka i korridoren och mycket riktigt...
Paniklöpturen var dock helt i onödan för det var absolut ingen där. Inte en själ. Trots fredagkväll med fulla studenter som normalt sett kutar rundor i trapphuset. Tji fick jag. Lixom.

Ligger Murphy på latsidan måhända?

Fröken S

Kommentarer
Postat av: Kylie M

HAHAHAHAHA!!! Du är rolig! Sjukt rolig, vet du det? hahaha

2009-04-04 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0