Ingen vanlig träningsvärk

Igår var jag och Monkey på spex. Det var sådär bra och vi bestämde oss i pausen för att strunta i resten och istället plocka upp D och J, som var kvar hemma hos oss, och åka till Västerås och festa med Rååbin istället. Det blev Rockband och utgång på ett live-band place. Kul hade vi.

Imorse fick vi skjutsa D och J till flyget eftersom någon kollat fel i busstidtabellen. Men det gick ju bra det också.
Fullast kör.

Idag har vi varit på visning och har bestämt oss för att tacka ja till ett av husen imorgon. Hoppas vi får det.

Imorgon ska jag på polisförhör i tjänsten. Ska ringa mammapolis och fråga hur jag förväntas bete mig. Betryggande för den misstänkte va? =) 

För övrigt känns det som att mina benmuskler blivit minst två decimeter kortare. Sjukt ont.

Fröken S


Kommentarer
Postat av: Kylie

Rååååbin! :)



Hoppas ni får huset snäckan!!

2009-03-23 @ 08:43:41
Postat av: Fröken S

Haha. Jag tänkte på dig Kylie M när jag döpte honom =)

2009-03-23 @ 09:10:51
Postat av: Toffie

Huset? I'm missing out! Du måste uppdatera mig på sådana här viktiga händelser! Jag lovar att uppdatera dig när jag pillar navelludd. Det är det viktiga som händer i mitt liv. hihi.

Miss you love! Puss på dej!

2009-03-23 @ 18:36:16
Postat av: Kimsan

Oh, du bloggar igen!! :) Vad är det för hus? Låter spännande. Måste man ha ett coolt hemligt namn för att skriva här förresten? Hmm... :)

2009-03-25 @ 22:16:59
Postat av: kusin S......

Men är det du, kusinvitamin???????Verkar vara lite secret är inne så jag spinner vidare!

Hoppas innerligt att du är du, annars extraondödigt pinsamt....

kram fr timrå????

2009-03-27 @ 08:55:02
Postat av: Fröken S

Hej Kusin S, så roligt att höra från dig! =)Japp, det är jag...och så värst hemligt är det väl inte egentligen =) Hur är det med er? Kramar

2009-03-27 @ 11:36:06
Postat av: Fröken S

Kimsan: Japp det måste man, men Kimsan duger ;) Puss!

2009-03-27 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0