Just another day

Dagen har bestått av lika delar jobb och långpromenader med vovven.
Jag har ett bra jobb.

Jag har kokat kaffe åt Monkey som har hemtenta, tränat ett ytterst klent benpass på gymmet och skrattat åt Chewie när han plötsligt stod och morrade aggressivt åt en fluga utanför fönstret.
Tur att husse var så snäll och tog in den stackars vårvinterslöa flugan inomhus så att Chewie fick sig ett proteintillskott, mums!

Ikväll ska vi se Så ska det låta, som är vårt favoritprogram. För att balansera det tragiska i detta fredagsnöje ska jag dricka upp champagneflaskan jag fick när jag fyllde år förra veckan. Själv.

Kommentarer
Postat av: Kylie

Det var nog mer tragiskt när vi tillsammans i Åre tittar på Så ska det låta... det tredje reprisen... vojne vojne

2009-03-21 @ 07:54:30
Postat av: Fröken S

Haha...javisst fan, det hade jag nästan förträngt =)

2009-03-21 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0