Idag är det onsdag

och jag är fortfarande sliten efter helgens utsvävningar i Huvudstaden.

 När jag beklagade mig för Monkey igår sa han bara något i stil med att: Det är bara för att du är så gammal. Det är dags för dig att sluta dricka och börja pippa ungar istället.


Jahapp. Antar att mitt besök hos barnmorskan kan ställas in. Jag behöver tydligen inga p-piller längre.

För jag är ju så jävla gammal. 





Fröken S -som gärna pippar och faktiskt överväger att sluta dricka. Men det där med ungar, njae.



Förresten slutar jag nog inte dricka heller. Jag hittade ju ett nytt favoritvin i lördags.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad är det jag läser??? sluta dricka? Trams..gör som jag och drick med måtta! Vissa gick ju faktiskt hem redan tre *klappar mig på axlen. haha...



Du måste komma snart igen så vi kan gå på fler rockklubbar! =)Barn kan vi skaffa sen.

2009-10-14 @ 20:59:32
Postat av: Fröken S

Haha...försöker du locka mig med rockklubb minsann.. Du som trodde du skulle bli dödad av alla rockers å ville ut fort som fan...hehe. Nä du, den går jag inte på.. Fast jag kommer nog upp snart igen ändå ;)

2009-10-15 @ 10:35:14
Postat av: Kimsan

Hur kan jag ha missat att du har skrivit en massa i din blogg? (kanske för att jag kollade den varje dag sjukt länge utan uppdatering och sen började skämmas för att jag kände mig som en konstig stalker utan liv?) haha. Det är inte så att jag har skaffat mig ett liv iaf, men lever gör jag :D Tycker du ska ta dig söderut!! Pusspuss

2009-11-05 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0