Barnförbjudet

Gått omkring och nynnat på Tenacious D: s fuck her gently hela dagen.
Monkey fattade dock inte piken...

Kände mig till slut tvungen att fråga om han inte skulle komma å sätta på sin flickvän i soffan.
Han förstod inte den piken heller.

Så nu sitter jag här framför datorn istället.

Förlåt mamma.
Förlåt pappa.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppd: Men när han förstår, då förstår han verkligen.


Fröken S

Kommentarer
Postat av: Kylie M

HAHA!!!

2009-09-13 @ 10:59:20
Postat av: Kylie M

Han verkar verkligen inte ha förstått med tanke på alternativet han räknade upp på fejjan-statusen:



Monkey: plugga, jobba LK, jobba MT eller sitta å fisa framför tv:en?



:DDD

2009-09-13 @ 14:22:54
Postat av: Fröken S

Eller hur.. Jag tänkte nästan lägga till ett alternativ åt honom, men tänkte samtidigt att jag redan varit tillräckligt tydlig =)

2009-09-13 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0