Note to self:

Byt signal på jobbmobilen.


Min jobbmobil är trasig, jättetrasig, och behöver lagas. Men när jag får tillbaks den hel och ren igen, ska jag byta signal på den det första jag gör.

När jag nyss hade börjat jobba för åtta månader sedan tyckte jag att det var skitjobbigt när det ringde till mig. Det betydde att nån ville mig nånting. Lixom.

Nu är jag lite varmare i kläderna. Och det känns okej att folk faktiskt kan vilja nå mig. Ibland kan det till och med vara så att jag verkligen väntar på ett telefonsamtal. (!)

I vilket fall som helst så får jag fortfarande rysningar av mobilsignalen. Ångest. Tråkigt för mig att det är en av de vanligaste signalerna. Överallt hör jag den och varje gång får jag ont i magen.


Jag är faktiskt fullkomligt allvarlig.
Pavlovs hundar, ni vet.


Fröken S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0