Värt ansträgningen?

Idag hade jag för en gångs skull ansträngt mig lite och tagit på mig ett armband. Alla som känner mig vet att jag är fruktansvärt tråkig när det gäller smycken eftersom jag alltid använder samma. Men som sagt, inte idag inte.

Armandet jag tog på mig är ganska stort och består av massa berlocker. Således rasslar det lite när man rör sig.

I bilen på väg till jobbet:

Monkey: vad fan är det som låter?
Jag: låter det?
Monkey: Du låter. Är du nån jävla rentjur eller?
Jag: eh?
Monkey: Du låter som en ledar-ren med bjällra.
Jag: fuck you




Fröken S


Kommentarer
Postat av: Qwerta

I bet you looked fabulous!!

2009-09-29 @ 08:29:01
Postat av: katja

Hahah..magiskt =)

2009-09-29 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0